mandag den 4. februar 2013

Endnu en side Project Life Januar...

 


Så fik jeg endelig lavet endnu en side af Januars PL :) 
Til scrap´n´dream fik jeg købt en masse sider til Project life fra Picturingtheworld, så idag havde jeg en hel masse at side og lege med og det kom der de her sider ud af og en side mere men den ligger desværre til tørre så den må jeg vente med at vise frem til imorgen..

Nederste billede er for at vise en detalje, celebrate! er trykt på papiret og så pyntede jeg med bogstaver som jeg har tegnet med sort pen rundt om og sat dato på med stickers også..

9 kommentarer:

  1. Det ser bare rigtig godt ud ... flot !

    SvarSlet
  2. Flot Project Life side.
    Jeg vil se frem til den anden side.
    Må vi se hvad du købte af PL ting? Jeg er så nysgerrig ; )

    SvarSlet
  3. Jeg er ellers ikke meget til det PL-værk - men jeg må indrømme, at jeg synes, du har fået noget rigtig godt ud af det her!!

    SvarSlet
  4. Ser bare godt ud.
    Det er nu fedt når det hele passer sammen. :0)

    SvarSlet
  5. Dejlig side i din PL : ) hvad fik du købt til PL ; )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  6. det ser rigtig godt ud, flotte sider

    SvarSlet