søndag den 13. januar 2013

En "Giraf" blev til..


Jeg har været igang med et kæmpe malerprjekt den seneste tid og der ligger mindst 24 timers arbejde i den, så da den var færdig var jeg ret så spændt på hvordan den ville blive modtaget..
Stolen er til min venindes lille datter der blev 1 år igår.. Jeg var så heldig at få lov at dele dagen med dem og det var en fantastisk dejlig rolig og hyggelig dag og Filippa blev glad for stolen, hun var så stolt da hun fandt ud at at vippe den igang ved at gynge med benet..
Gæsterne var også utrolig overrasket over at jeg selv havde lavet den..
Stolen er lavet som giraf stol da hun skal have et jungle værelse, så en prinsesse stol havde ikke passet ind..
Jeg har købt stolen hvid og derefter tegnet  mønstret op på hele stolen, malet den gul og så farvet alle pletterne op, de skulle have 4-5 gange for at dække så det var ret omfattende.. Stolen fik en gang lak bagefter så den kan holde til slid ..

Endnu engang tak for alle jeres kommentare i tidligere indlæg, jeg har svaret på spørgsmål under jeres kommentare så i kan gå ind og læse dem :)


7 kommentarer:

  1. Ih, den er da bare skøøøn!! Ja, du er en kvinde med mange kreative evner ... :)

    Ha' en dejlig søndag.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Oj hvor er den flot. Sikke et arbejde.

    SvarSlet
  3. FANTASTISK ide og perfekt udført - du er da bare så dygtig. Klart det var en succes med den gave. =0)

    SvarSlet
  4. Hold da op - den er du bestemt sluppet rigtig godt fra!
    Skønt når de ting man laver bliver værdsat.

    Forsat god søndag.

    SvarSlet
  5. Sikke et stort og flot stykke arbejde du har lavet. Du kan jo altid male den lyserød, når det skal være et prinsesseværelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skal skam ikke males om, da moren vil have pigen skal have et jungle værelse mens hun er lille- og det kan jo være sådan mange år, men tilgengæld vil hun have stolen går i arv så når datteren engang selv får børn så får de stolen..
      Det jeg ret stolt over..

      Slet
  6. Fantastisk stol.
    Sikke en tålmodighed du har ;O)

    SvarSlet